لطفاً صبر کنید ...
loading

دریافت امتیاز فعالیت با رأی دادن به سامانه صبا در جشنواره وب و موبایل ایران

ارسال شده در : 1398/09/14 14:44

سامانه صبا در جشنواره وب و موبایل ایران

کاربران عزیز، سلام!

همونطور که در جریان هستید، سامانه صبا تنها سامانه جامع صنایع بالادستی هست که انواع خدمات صنعتی رو ارائه میده تا رونق بخشیدن به صنعت کشور عزیزمون رو سرعت ببخشه. ما شبانه روزی در حال فعالیت هستیم تا بتونیم به شما خدمات بهتری ارائه بدیم و بیشتر و بهتر و هدفمندتر نیازهای شما رو شناسایی و برطرف کنیم. در طول سالهای فعالیتمون چالش های بسیاری رو از سر گذروندیم و خوشبختانه همیشه این چالش ها رو با حمایت‌های شما به خوبی پشت سر گذاشتیم؛ مثلاً موفق شدیم گواهی اختراع سامانه صبا رو بخاطر خلاقیت‌هاش و امکانات جدیدی که برای اولین بار در اختیار صنعت می‌ذاره دریافت کنیم، به شرکت‌های زیادی کمک کنیم در یک رقابت برابر در صنعت رشد کنند و خودشون رو به صنعت معرفی کنند و موفق شدیم با ارائه آمار دقیق صنعتی کمک کنیم بزرگترین کارفرمایان صنعت تصمیمات دقیق‌تری برای توسعه صنعت بگیرند. اما بزرگترین افتخار ما، ایجاد جامعه ای است که تا این لحظه (14 آذر 1398) بیش از 8200 صنعتگر در اون حضور دارند.

اما همه ی اینها رو مدیون شما و حمایت‌هاتون هستیم.

بعنوان تنها سامانه صنعتی ایران، سامانه صبا در جشنواره وب و موبایل 1398 شرکت کرده. حالا زمانیه که به کمکتون نیاز داریم تا بتونیم برای صنعت ایران افتخار آفرین باشیم. این رأی شماست که مشخص می‌کنه سامانه صبا می‌تونه در جشنواره وب و موبایل موفق بشه یا نه. از اینجا یا دکمه‌ای که همین پایین هست می‌تونید در عرض یک دقیقه حمایتتون رو از سامانه صبا اعلام کنید:

نحوه دریافت امتیاز:
همه اعضایی که ایمیل خود را ثبت کردند، بطور خودکار از 10 امتیاز هدیه برخوردار میشوند، اما اگه ایمیلتون در سامانه ثبت نشده بوده و یا به هر دلیلی در سوابق امتیازاتتون این امتیاز رو مشاهده نمی کنید، بعد از اینکه رأی تون رو ثبت کردید، از اینجا وارد بخش تماس با پشتیبانی بشید و یه اسکرین شات از صفحه رأی تون ارسال کنید برای پشتیبانی. زیاد طول نمیکشه تا وقتی که پیامک تأیید امتیاز براتون ارسال میشه. به همین راحتی!
حامیان

دعوت از دوستان

با دعوت از دوستان خود می توانید امتیاز بگیرید و به دوستانتان در ایجاد ارتباطات کاری و صنعتی کمک کنید.
+۹۸
+ معرفی نفر بعدی

تبریک

شما به مدت یک سال در سامانه صبا عضویت فعال دارید

به حضور شما در بزرگترین جامعه صنعتی ایران افتخار می کنیم!

پس از تایید اطلاعات ثبت نامتان، یک تیک آبی دریافت نموده و پس از آن می توانید به عنوان کاربر عادی در سامانه صبا فعالیت نمایید.
مزایای کاربران عادی :
  • امکان ایجاد پروفایل شخصی (رزومه آنلاین)
  • امکان درخواست ارتباط و گسترش شبکه ارتباطات با سایر فعالین حوزه صنعت انتخابی
  • امکان ارسال پیام خصوصی برای افراد
  • امکان عضویت در گروه های تخصصی
  • امکان ثبت تجریه و نظر در ذیل صفحات مجتمع ها، واحدها، خطوط تولید و پروژه ها
  • و بسیاری از امکانات دیگر
پیشنهاد ما دریافت عضویت ویژه سامانه صبا می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید از مزایای آن مطلع شوید.