لطفاً صبر کنید ...
loading

قوانین و مقررات

ارسال شده در : 1397/08/20 16:44

قوانین استفاده از خدمات سامانه:

1- این سامانه جهت دسترسی متخصصان صنایع کشور طراحی و راه اندازی شده است و شما پس از ثبت نام اولیه یکماه فرصت خواهید داشت تا برای تکمیل ثبت نام و دسترسی آزاد به کلیه اطلاعات سامانه اقدام نمائید.

2- برای ثبت نام نهایی مدرکی دال بر وضعیت شخص حقیقی در صنایع یا دانشگاه باید ارائه شود. شاغلین در صنعت تصویر معرفینامه یا کارت پرسنلی، اساتید و دانشجویان کارت یا معرفینامه از دانشگاه، افراد جویای کار کارت ملی ، وکلا و افراد مستقل کارت ویزیت. لازم به ذکر است برای شاغلین در صنعت و اساتید دانشگاه ثبت نام نهایی از طریق شماره همراه و خود اظهاری فراهم گردیده است.

3- استفاده از اطلاعات این سامانه با ذکر منبع بلا مانع میباشد.

4- کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت "اطلاعات صنایع کاوش تدبیر خاورمیانه (سهامی خاص)" میباشد.

5- قابل توجه مدیران صنایع و شرکتهایی که اطلاعاتشان بصورت رایگان در سامانه صنایع بالادستی ایران ثبت شده است: در صورتی که تمایل به مدیریت اطلاعات شرکتشان در سامانه «صبا» دارند، لطفاً اطلاعات کاربر ادمین و شماره تلفن شرکت را در قالب یک نامه رسمی به ایمیل پشتیبانی سایت به آدرس info@infosaba.com یا در قسمت ارتباط با ما سامانه با موضوع «مدیریت اطلاعات شرکت» ارسال نمایید تا سریعاً دسترسی لازم اعمال گردد.

6- این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کاربران حق انتشار مطالب خلاف قوانین کشور را ندارند.

7- با توجه به احراز هویت کاربران توسط پشتیبان سامانه هر کاربر در قبال محتوایی که در سامانه از طُرُق مختلف منتشر کرده مسئول است و سامانه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

8- در سامانه صبا هیچ محصول فیزیکی برای فروش ندارد هرگونه ادعا یا تماس مبنی بر پرداخت وجه برای ارسال محصول کلاه برداری می باشد.

9- خرید کلیه خدمات آنلاین بوده و با خرید هر خدمت دسترسی آن برای کاربر خریدار باز می شود.

10- در صورت عدم رضایت از خدمات تا 48 ساعت اداری به قسمت ارتباط با ما در سامانه مراجعه نموده و درخواست عودت وجه نمایید. پس از بررسی کارشناسان طی 24 ساعت اداری مبلغ خرید عودت خواهد شد.

11- اطلاعات پایه شرکت ها با رعایت قوانین افشا اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی و از منابع مختلف در سامانه در اختیار افراد قرار می گیرند و لذا جهت هر گونه بهره برداری خواهشمند از از صحت اطلاعات مطمئن شوید.

(هیئت محترم دولت طی مصوبه شماره 99517/ت49016 ه مورخ 1393/09/01، آیین نامه اجرایی قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب سال 1388 را تصویب و ابلاغ نموده است. بر این اساس و به استناد مواد 5 و 9 آیین نامه اجرایی و همچنین با تکیه بر نامه شماره 111321/60 مورخ 1394/05/18معاونت محترم طرح و برنامه وزارت متبوع مبنی بر اینکه اطلاعات عمومی کلیه طرحها، بنگاهها و واحدها به تفکیک و اعم از نام واحد، آدرس، اطلاعات تماس ، آدرس پرتال و سایتها ی اطلاع رسانی، ایمیل، محصول و خدمات ارائه شده جزء اقلام محرمانه تلقی نمی گردد.)

12- در صورت تمایل به برقراری ارتباط مستقیم با کارشناسان سامانه صبا در ساعات اداری با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

حامیان

دعوت از دوستان

با دعوت از دوستان خود می توانید امتیاز بگیرید و به دوستانتان در ایجاد ارتباطات کاری و صنعتی کمک کنید.
+۹۸
+ معرفی نفر بعدی

تبریک

شما به مدت یک سال در سامانه صبا عضویت فعال دارید

به حضور شما در بزرگترین جامعه صنعتی ایران افتخار می کنیم!

پس از تایید اطلاعات ثبت نامتان، یک تیک آبی دریافت نموده و پس از آن می توانید به عنوان کاربر عادی در سامانه صبا فعالیت نمایید.
مزایای کاربران عادی :
  • امکان ایجاد پروفایل شخصی (رزومه آنلاین)
  • امکان درخواست ارتباط و گسترش شبکه ارتباطات با سایر فعالین حوزه صنعت انتخابی
  • امکان ارسال پیام خصوصی برای افراد
  • امکان عضویت در گروه های تخصصی
  • امکان ثبت تجریه و نظر در ذیل صفحات مجتمع ها، واحدها، خطوط تولید و پروژه ها
  • و بسیاری از امکانات دیگر
پیشنهاد ما دریافت عضویت ویژه سامانه صبا می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید از مزایای آن مطلع شوید.